Marketing jest bardzo ważnym elementem prowadzenia własnego biznesu. Bez odpowiedniej reklamy ciężko jest zdobywać nowych klientów oraz umacniać swoją pozycję na rynku. Jednak marketing to nie tylko reklamy w internecie, czy na bilbordach. Jest to dużo bardziej rozgałęziony proces. Bardzo ważny jest również mały marketing, bezpośrednio skierowany do klientów. Mowa tu o różnorodnych gadżetach reklamowych, jak badziki, czyli przypinki reklamowe.
Przypinki to gadżety, które mimo małych rozmiarów (kosztów zresztą też), potrafią skutecznie wspomagać nasz rozwój. Firma, która rozdaje gadżety swoim klientom za darmo, poprawia swój wizerunek i sprawia wrażenie bardziej otwartej na ludzi.
Jednak tutaj pojawia się pytanie, jakie gadżety wybrać? Otóż odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Często nawet może to być jakaś rzecz, którą Twoja firma bezpośrednio wyprodukowała, lub jakieś testery, czy bony rabatowe.
Z reguły jednak wiele osób odpowiedzialnych za reklamę w firmach decyduje się inwestować w takie rzeczy jak długopisy, smycze czy nawet cukierki. To są jednak powszechne rzeczy, a wykazanie się kreatywnością może być dodatkowym plusem dla naszej firmy.
Dlatego dobrym pomysłem mogą okazać się wymieniane przeze mnie wcześniej przypinki reklamowe, zwane również jako badziki. Takich rzeczy coraz częściej używa się jako gadżety i co ważne mogą służyć przez długi czas. Kreatywne badziki mogą pozytywnie zaskoczyć potencjalnych klientów i odnieść sukces. Ponadto w połączeniu z niewygórowaną ceną badziki wydają się być dobrym pomysłem i rozwiązeniem na reklamę.