słodki marketing

Słodkie skojarzenia – słodka reklama

Internet, telewizja, radio. Miejsc w których możemy reklamować swoją działalność w obecnych czasach jest naprawdę wiele. Jednak co sprawia, że nasz produkt lub firma zapada w pamięć klienta?

Dobre skojarzenia!

Największe firmy od dziesięcioleci zastanawiają się co jest najlepszy marketingiem. Kolorowe reklamy w internecie i telewizji, wymyślne teksty w reklamach radiowych. Wszystko to może skutkować, potrzebuje jednak czegoś, co pozwoli na zapadnięcie w pamięć klienta. Może być to coś kontrowersyjnego, jak np. wzbudzające krytykę hasło reklamowe . Może być działające na emocje, jak np. widok pary seniorów w 50. rocznicę ślubu.
Co jednak, jeżeli klient już zjawi się w naszej firmie? Jak wtedy spowodować to, że jego skojarzenia z wizytą w naszej placówce będą kojarzyć mu się dobrze? Odpowiedź jest bardzo prosta – krówki reklamowe!

Mały drobiazg, który zapada w pamięć. Czy wolimy, aby naszemu klientowi wizyta w naszej siedzibie kojarzyła się z miejskimi korkami, czy słodką przyjemnością? Pytanie to nie wymaga odpowiedzi.

Drobiazg w postaci słodkiego poczęstunku pozwala na wywołanie u klienta pozytywnych skojarzeń z naszą firmą, spojrzenie na nas bardziej „swojskim” okiem. Nadrukowana na etykiecie nazwa czy logo firmy nie jest reklamą nachalną, gdyż krówki zawsze sprzedawane są w opakowaniach – właśnie dlatego klient nie czuje się obiektem kampanii reklamowej, a po prostu odczuwa pozytywne emocje związane z wizytą w naszej placówce.

Pozwól klientowi skojarzyć wizytę w Twojej firmie z czymś przyjemnym!

Zobacz też: Krówki reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *